wtorek, 21 czerwca 2016

Julimex - figi i akcesoria bieliźniarskie

Julimex - firma produkująca bieliznę, akcesoria bieliźniarskie oraz dodatki krawieckie. Europejski dystrybutor brazylijskiej marki Plie.
Firma Julimex, kieruje się filozofią zwiększania komfortu w codziennym życiu. Produkty projektowane są tak by dzięki ich zastosowaniu, życie było wygodniejsze. 


Test Pani Domu POLECA !!!



Jakiś czas temu otrzymałam od firmy Julimex figi oraz kilka akcesoriów które mają ułatwić noszenie bielizny lub trochę ją podrasować. Jestem mile zaskoczona ofertą sklepu i dziś podzielę się z Wami informacjami na temat tego co już mam. Zapraszam na recenzję :)
 
__________

__________

Figi TANGA PANTY

Figi damskie o klasycznym kroju, idealnie dopasowane do ciała. Niewidoczne pod ubraniem dzięki bezszwowej, nowoczesnej technologii wykończenia brzegów – technologia INVISIBLE-LINE. 

Dostępne w kolorze beżowym, białym i czarnym.

Skład: 89%Poliamid, 10%Elastan, 1%Bawełna



Zapakowane były w ładne pudełeczko z uroczą kokardką.  
Figi są subtelne i zarazem seksowne dość elastyczne i bardzo miłe w dotyku. Koronkowy finezyjny tył po prostu zachwyca.



Rozmiar odpowiednio dopasowany. Wygodne, nie odznaczają się i nie odbarwiają.
Nie zsuwają się. Świetnie się naciągają, za co odpowiedzialny jest elastan w składzie.  
 

Wkładki z pianki do biustonosza lub do przeszywania
 
Miseczki z pianki nadają piersiom pełny kształt i efektowny wygląd. Łatwe w zastosowaniu. W celu uzyskania efektu push-up należy umieścić miseczkę w dolnej części biustonosza. W celu wyeksponowania dekoltu miseczka powinna się znajdować w bocznej części biustonosza. Dostępne kolory: biały, czarny. Rozmiary miseczek: A, B, C.



Taka wkładka to bardzo fajna rzecz dzięki której super sie wymodeluje biust po za tym jest bardzo dobrze wykonana miękka i nie wyczuwalna. Fajnie się ją nosi i są bardzo proste w utrzymaniu czystości.



Klips ściągający ramiączka

Niewielki klips do ramiączek jest niezwykle łatwy w użyciu, płasko przylega do ciała i jest całkowicie niezauważalny pod ubraniem. Możesz go dowolnie regulować w górę i w dół w zależności od potrzeby dopasowania biustonosza do strojów z mocno wyciętymi plecami.



Zapewne każda z Was zna problem wystających ramiączek z pod bluzek a wystający stanik z tyłu bluzki to także zmora. W niektórych przypadkach sprawdza się krzyżowanie ramiączek z tyłu ale nie zawsze jest to wygodne. Taki klips ściągający to rewelacyjne rozwiązanie. Jest bardzo prosty w obsłudze, po pewnym czasie zupełnie zapominamy, że jest a i ramiączka są niewidoczne. Jest solidny i nic się z nim nie dzieje.

Przedłużacz do biustonosza dwurzędowy

Dwurzędowy przedłużacz do biustonosza z gumką. Przedłużacz do biustonoszy z dwoma rzędami zapięć. Zwiększa obwód stanika bez konieczności przyszywania.




Przedłużka jest bardzo mocna i wytrzymała, wykonana bardzo dokładnie. Bardzo fajnie i prosto się ją mocuje i nie jest widoczna pod ubraniem.




Ramiączka DECOLLETE jednorzedowe białe

Decollete to ozdobne ramiączka w kolorze białym. Wystarczy odpiąć ramiączka od swojego biustonosza, dopiąć ramiączka Decollete do biustonosza, tak aby regulator długości był z tyłu, pasek mocujący przełóż od góry wokół mostka pomiędzy miseczkami, haczyk na końcu paska zaczep o tunel pod kółeczkiem. Wyreguluj ramiączka i długość paska wokół mostka, dopasuj je tak abyś czuła się komfortowo i aby paseczki ramiączka Decollete dobrze się układały i gotowe.



Ramiączka zapakowane zostały w pudełeczko z logiem firmy i wszystkimi niezbędnymi informacjami. W środku ramiączka są ładnie złożone i umieszczone na kawałku kartonu.
Ramiączka są w odcieniu białym i pasują do każdego stanika z odpinanymi ramiączkami.
 



 
Są wygodne, nie wbijają się w skórę. Materiał nie drażni, całość jest miękka i solidnie wykończona. Wyglądają bardzo estetycznie, są ciekawą ozdobą. Możemy je nosić na co dzień czy jakąś imprezę idealnie zastępują biżuterię a piersi się dobrze prezentują.
 

Ramiączka Transparentne 4, 6 i 10 mm

Przezroczyste silikonowe ramiączka. Uniwersalny rozmiar, pasują do każdego biustonosza z odpinanymi ramiączkami. Są regulowane.


Tak jak pozostałe produkty tak i te ramiączka były estetycznie zapakowane a na opakowaniu znajdujemy niezbędne informacje :) Przezroczyste ramiączka to świetne rozwiązanie gdy mamy bluzkę na ramiączkach i to jeszcze w nie pasującym kolorze do naszego stanika no a nie posiadamy w domu bielizny w każdym odcieniu tęczy... Takie ramiączka to idealne rozwiązanie są niewidoczne lub w niewielkim stopniu :) Ramiączka od firmy Julimex są bardzo dobre jakościowo, mocne i wytrzymałe nie podrażniają skóry wygodnie się noszą. 



 


3 komentarze:

  1. Ide na wesele za 2 miesace stad moja dieta wiec napewno mi by się przydały przezroczyste jeszcze nie mam sukienki ech

    OdpowiedzUsuń
  2. Ide na wesele za 2 miesace stad moja dieta wiec napewno mi by się przydały przezroczyste jeszcze nie mam sukienki ech

    OdpowiedzUsuń