sobota, 13 sierpnia 2016

Stylion.pl - okulary

Stylion.pl - firma proponuje klientom setki modeli okularów przeciwsłonecznych, gogli narciarskich, zegarków, portfeli oraz akcesoria sportowe oraz bogaty asortyment okularów dla kierowców. 
W bogatej ofercie znajdziecie okulary słoneczne męskie jak i damskie. Jak i również okulary przeciwsłoneczne polaryzacyjne oraz okulary słoneczne. W ofercie znajdują się również zdrowotne okulary korekcyjne. Dla miłośników aktywnego wypoczynku duży wybór okularów sportowych.

Test Pani Domu POLECA !!!
 

Witam, dziś recenzja na temat okularów które mnie zachwyciły. Długo szukałam idealnych okularów przeciwsłonecznych które są wygodne i nie uwierają, znalazłam takie w sklepie http://stylion.pl/

__________
 __________

OKULARY HAMMER AVIATOR PRZECIWSŁONECZNE 1210 Pilotki

Okulary cechuje wysoka jakość oraz estetyka, w połączeniu z nowoczesnymi materiałami i soczewkami zapewnia najlepszą ochronę przed promieniowaniem!
Jestem zachwycona z tych okularów. Wykonane solidnie, mocne oraz są ładne.





Drugie okulary to OKULARY FEBE PRZECIWSŁONECZNE ITALIAN 0658

Okulary wygodna idealne na upalne dni. Wyglądają bardzo ładnie, oraz wzbudzają zachwyt u moich znajomych. Okulary są tez tanie co jest dla nich bardzo dużym plusem.
Filtr UV 400 100 % ochrony przed promieniowaniem UVA, UVB, UVC.




Okulary dotarły do mnie bardzo dobrze zabezpieczone więc podczas transportu nie zostały uszkodzone.

Jeśli chodzi o ich wygląd to nie mam co się rozpisywać za bardzo skoro je wybrałam to znaczy, że mi się podobają hi hi hi Są w bardzo modnym stylu i pasują do kształtu twarzy. Okulary są porządnie wykonane, nie spadają w trakcie noszenia, nie zsuwają się. Zauszniki nie latają we wszystkie strony, są mocno przykręcone, żadne śrubki nie wypadają.

POLECAM !!

3 komentarze: