środa, 27 stycznia 2016

Bransoletki od Handmade Madzi

Handmade Madzi to miejsce gdzie znajdziecie piękne bransoletki, breloczki z muliny, biżuterię z koralików a także kartki, obrazki ręcznie wyszywane... do ich wykonania używane są sprawdzone materiały co gwarantuje długą "żywotność" oczywiście przy odpowiednim użytkowaniu.

facebook: https://www.facebook.com/handmademadzi/timeline

www: http://magdzik5847.fbl.pl

sklep na dawandzie: http://pl.dawanda.com/shop/Handmade-Madzi
 




Test Pani Domu POLECA

  • miły kontakt
  • sprawna realizacja zamówienia
  • szybka wysyłka
  • cudowne wykonanie 
 Ja otrzymałam od Handmade Madzi cudowną bransoletkę o której opowiem wam co nieco :) 

Jest to czarna koralikowa
bransoletka wykonana w 100% ręcznie przez kobietkę o wielkiej pasji do tego co robi.




Bransoletka wykonana z czarnych, równiutkich matowych koralików. Delikatna i idealnie pasująca do wielu rodzajów ubioru czy do eleganckiej małej czarnej czy do bardziej sportowej stylówki. 





Zapięcie bransoletki czyli karabińczyk jak i ogniwka i łańcuszek przedłużka są koloru srebrnego. Wykonane z bardzo dobrych materiałów wyglądają delikatnie natomiast są mocne i wytrzymałe. 





Bransoletka została wykonana na miarę mojej ręki. Po wcześniejszej informacji o szerokości nadgarstka została wykonana idealnie pasująca.
Jestem zachwycona jej jakością i trwałością.
Wytrzymała nawet szarpanie mojego synka :)






POLECAM 

5 komentarzy:

  1. uwielbiam takie rzeczy :)
    fb Beata Misiukanis

    OdpowiedzUsuń
  2. prostota najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka cudna bardzo ładna bransoletka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, prosta i czarna no nic tylko dla mnie :-) Podziwiam takie cudo zrobić, pozdrawiam Monika F

    OdpowiedzUsuń