poniedziałek, 1 lutego 2016

Poducha choinka od AUlina baby - artykuły dla dzieci

AUlina baby - artykuły dla dzieci to produkty szyte z bardzo dobrej jakości wysokogatunkowych materiałów (wszystkie bawełny i włókniny posiadają certyfikat bezpieczeństwa OEKO-TEX 100). Znajdziecie tu różnego rodzaju poduszki, masktki, kocyki i wiele wiele innych rewelacyjnych cudeniek.
Dodatkowo aUlina to profesjonalne usługi fotograficzne zdjęcia na każdą okazję: Ślubne, Plener, Zakochani, wieczór panieński/kawalerski, Dzieci, Dziewczyny, Chrzest, Komunia, Miejsca, Zlecenia reklamowe i Inne.

Test Pani Domu POLECA



facebook: 
www: 


Jeśli chcecie stworzyć w waszych domach przytulne, bardzo świąteczne (nie tylko) i ciepłe wnętrze, ta poduszka powinna znaleźć się u was. Ze względu na to
iż nie ma na sobie żadnych wzorów kojarzących się ze świętami spokojnie może zdobić wnętrze cały rok.

*Kochani przepraszam za ilość i jakość zdjęć wstawiam te które mam poprawię się jak poduszka do nas wróci he he córka zapomniała ją z auta zabrać i pojechała na dłuży okres w Polskę :)
 
Poducha w kształcie choinki , duża i mięciutka, stanowi niezwykle efektowna ozdobę kanapy, pokoju, parapetu i ogólnie wszystkiego :)


Nietuzinkowa dekoracja pokoiku dziecięcego, nada wyjątkowego charakteru każdemu wnętrzu, nadaje się również do przytulenia. 


Poduszka jest robiona ręcznie, dzięki czemu jest wyjątkowa i niepowtarzalna. Poducha w kształcie choinki to oryginalny i wyjątkowy prezent dla Twojego maluszka lub dla Ciebie  Po prostu musisz ją mieć. 




Wykonana jest z bardzo dobrego materiału w pięknym odcieniu szarości i białe gwiazdki, wiec pasuje nie tylko w okresie świątecznym  Ma piękny idealny kształt choinki bez ‘’szpiczastych rogów’’ co jest dużym plusem, spokojnie dziecko z nią zasypia i nie ma obawy że taki szpic uszkodzi oczko. Poducha wykonana jest bardzo ładnie, bardzo dokładnie i starannie jest piękna i oryginalna.





                POLECAM będziecie zadowoleni :)

6 komentarzy:

  1. oj tak polecamy :) fb Beata Misiukanis

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, ten kształt bardzo mi się podoba, taka inna oryginalna :-) bardzo fajna pozdrawiam Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za miłe słowa !

    OdpowiedzUsuń