środa, 3 lutego 2016

SmakMAk i idealne potrawy

SmakMAK to rodzinna firma, założona w 2004 roku, przez dwóch braci - Macieja i Adama. Do sukcesu rynkowego z całą pewnością przyczynia się fakt, że właściciele osobiście dbają o stałe podnoszenie standardów jakościowych i doskonałego smaku swoich produktów.






Test Pani Domu POLECA

Ile razy zastanawiałaś się co dziś na obiad?
Pewnie wiele... Czy robisz sobie czasem wolne od gotowania? Nie nie mowie tu o wypadach do restauracji czy
barów...myślałam o gotowych daniach, które w kilka chwil przyrządzisz rodzince w domciu. Ja raz w tygodniu mam taki dzień a czasem gdy coś wypadnie to częściej gdy sięgam po sprawdzone dania prawie jak domowe.

Do testowania otrzymałam:
-Flaki Królewskie
-Pierogi z serem
-Dwa rodzaje galaretki: jedna drobiowa, druga to jajko  szynce
-Krokiety

FLAKI
Są przepyszne, dobrze doprawione, gęste, z dużą ilością warzyw. Ja do potrawy dolałam jeszcze dwie szklanki wody! Smak nadal idealny a najadła się cała nasze czteroosobowa rodzinka.  
Są to  pyszne i aromatyczne tradycyjne flaki.

Nazwa królewskie jest idealna bo jak ktoś interesuje się troszkę historią dań to wie że na ziemiach polskich potrawa ta była znana już w XIV w. i należała do ulubionych potraw króla Władysława Jagiełły :) Także sam król wiedział co dobre :)





PIEROGI Z SEREM
Po otwarciu każdy był osobno. Nie były posklejane. W op 400 gr było 18 szt -dużo! 
Wystarczy je położyć na posmarowanej oliwą z oliwek patelce (piecyk,woda,mikrofala) i 2-3 min i gotowe. Produkt jest poddany wcześniej obróbce termicznej i zamknięty hermetycznie w pudełeczku, które jest estetyczne.
Jeśli chodzi o smak to powiem wam normalnie jak od babci. Słodycz twarogu pobudzała nasze kubki smakowe.

Idealna proporcja sera i jego doskonały smak. Elastyczna konsystencja cieniutko rozwałkowanego ciasta, dzięki któremu pierogi po prostu rozpływają się w ustach.. Niebo w gębie :) 





GALARETKA DROBIOWA i JAJKO W SZYNCE
Masz smak na coś dobrego coś szybkiego i coś tradycyjnego to polecam Wam galaretki :)
Firma SmakMAK ma całą ofertę galaretek o ciekawych smakach.

Jajko w szynce na jarzynce
Jak dla mnie obłęd Na dnie sałatka jarzynowa na niej jajko otulone szynką a to wszystko zalane galaretka z natka pietruszki. 
Galaretka drobiowa 
Duża ilość mięsa drobiowego z warzywami i zieloną pietruszką a to wszystko w galarecie mmm geste treściwe i nie przesadzone wyśmienicie doprawione.

Galaretki pięknie się prezentują a jeszcze lepiej smakują. Małe porcje na raz dla jednej osoby spokojnie zaspokoją głód na dłuższą chwilę. Wszystko doprawione do smaku.
Poręczna plastikowa miseczka idealnie mieści się w dłoni . Estetyka i prostota nawet opakowania przykuwa uwagę. To tez duży plus. Wszak pierwsze wrażenie jest najważniejsze :)





KROKIETY
Idealne cisto naleśnikowe! To po pierwsze :)
Duża ilość farszu: jajko plus pieczarka i natka pietruszki, wszystko dobrze posiekane ale nie zmielone (z czym spotykamy się u innych producentów)
Krokiety są równej wielkości bardzo ładnie i dokładnie zawinięte w opakowaniu jest ich 5.
Jeśli chodzi o smak to są bardzo dobrze doprawione a po podgrzaniu nie stają się gumiaste.
Danie idealne! 
Jak powiedziały dzieci IT'S DILYSZYS :) i nakazały mamie kupić kolejne opakowanie :)






POLECAM !!! 


6 komentarzy:

  1. Flaczki to tylko u wujka jadam ;-), krokiety mniam sprobowalaby, i to jajko ciekawe :-) galaretka drobiowa też bym się skusila, nie słyszałam o tej firmie braci, ja to wogole widzę jestem zacofana, dobrze że zaczęłam czytać bloga to coś pomalu idę do przodu :-) pozdrawiam Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  2. Flaczki drobiowe to ja jadłam i jakoś mi zasmakowały choć nigdy niejadłam bo nielubiałam, życze smacznego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. krokiety wypróbujemy :)fb Beata .M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat miałyśmy w sklepie dostawę tych pyszności, a krokieciki są przepyszne.

    OdpowiedzUsuń