piątek, 27 listopada 2015

Kosmetyki- Avon Golddress

Avon Golddress to miejsce dla fanek cudownych kosmetyków Avon :)









 Test Pani Domu w 100% POLECA

 Serdecznie polecam Wam zakupy u Avon Golddress:
-bardzo duży wybór
-bardzo fajne ceny
-bardzo dobre produkty
-szybka realizacja zamówienia
-ekspresowa wysyłka
-bardzo miły kontakt



Mój zestaw składa się z samych cudownych kosmetyków:
1.Płyn do kąpieli (granat i peonia)
2.Nawilżający i kremowy żel pod prysznic (wanilia i drzewo sandałowe)
3.Nawilżający szampon z odżywką 2w1 (morela i masło Shea)
4.Odżywcza maseczka do twarzy
5.Pachnąca owocowa mgiełka
6.Próbka perfumy AVON ATTRACTION FOR HER

Ja jestem bardzo zadowolona z całego kompletu w moich ulubionych owocowych zapachach, gdy by można było to bym je zjadła hi hi hi


Płyn do kąpieli Granat i Peonia

Pachnący płyn do kąpieli łączący jedwabistość miękkiej pianki i aromat słodkiej peonii kontrastującej z soczystym granatem.
  • przyjemnie odświeża
  • pozostawia na skórze delikatny zapach
  • koi obolałe mięśnie
Jedwabiście miękka pianka pielęgnuje skórę, a aromat słodkiej peonii z soczystym granatem koi zmysły.



Nawilżający i kremowy żel pod prysznic (wanilia i drzewo sandałowe)

Zapach łączy w sobie nuty drzewa sandałowego i wanilii przez co nie jest strasznie słodki, lecz wręcz elegancki. Pachnie ładnie, ale nie zbyt mocno. Dobrze się pieni i przyjemnie myje ciało. Nie podrażnia.

Nawilżający szampon z odżywką 2w1 (morela i masło Shea)

Eksplozja odżywienia dla włosów - Szampon z odżywką 2 w 1 Morela i Masło Shea nawilża, zmniejsza uszkodzenia i ułatwia rozczesywanie. Przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych. Doskonale oczyszcza i nawilża włosy.





Odżywcza maseczka do twarzy 

 Avon Odżywcza maseczka do twarzy z afrykańskim masłem shea Planet Spa:
- odżywia i regeneruje
- pozostawia skórę gładką w dotyku
- nadaje miękkość skórze 


Maska pięknie  pachnie jest wydajna. Nie uczula i nie zapycha. Po zastosowaniu cera jest wyraźnie zmiękczona, ukojona i dobrze nawilżona. Jestem bardzo zadowolona.




Mgiełka do ciała GRANAT&MANGO 

Delikatna, chłodząca mgiełka do ciała z owocem granatu i mango fantastycznie odświeża i nadaje ciału piękny zapach.
Działanie: Wspaniale odświeża ciało i nadaje skórze delikatny, słodki aromat.
Sposób użycia: Możesz stosować nie tylko na ciało, ale także jako odświeżacz powietrza lub pościeli.






Próbka perfumy AVON ATTRACTION FOR HER

Zapach cudowny, utrzymuje się bardzooo długooo, sama próbka wystarcza na dość długi czas 






















4 komentarze:

  1. Kosmetyki mają bardzo fajne :) wiem bo używam i koleżanki też używają :) szczerze polecam fb Beata Misiukanis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je bardzo lubię są naprawdę dobre a i cenowo rewelacja :) en

      Usuń
  2. uwielbiam ten płyn do kąpieli, ma cudowny zapach!
    żel pod prysznic jest dobry, robi co ma robić,ale zapachem nie przypadł mi do gustu
    reszty nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety mam tak alergiczne ciało że po kosmetykach z Avon wysypoje mniej :-( jedynie co stosuje to tusz do rzęs, pozdrawiam Monika F

    OdpowiedzUsuń