poniedziałek, 21 marca 2016

Materiałowe tulipany od Niko&Sandra

Niko&Sandra to  ♥ ...Synek i Mama... ♥ czyli duet doskonały... :) O modzie, wygodzie, o życiu i szyciu...  

Test Pani Domu POLECA !!! 

 

Zaproś wiosnę do swojego domu dekorując go cudownymi i wyjątkowymi kwiatami :)

 __________

__________

Bardzo podobają mi się wnętrza w stylu skandynawskim u mnie może i go jeszcze nie ma ale lubię minimalizm, naturalne materiały i jasne barwy, które wnoszą do pomieszczenia światło. Wnętrza w tym stylu są, wbrew powszechnej opinii, bardzo ciepłe i przytulne.
Główne cechy charakterystyczne tego stylu to: minimalizm, prostota, jasne pomieszczenia, naturalne oświetlenie i materiały, funkcjonalność. 

Zastanawiacie się  czemu wspominam o stylu skandynawskim a no dlatego, gdyż takie proste kwiatki  właśnie bardzo mi się z nim  skojarzyły :) 

Moje cudowne tulipanki  ocieplają wnętrze i tworzą domowy przyjemny klimat.


Takie tulipanki to urocze kwiatki, które nigdy nie więdną i cieszą swoim widokiem przez cały rok 

Każdy tulipan posiada listek. utrzymane są w mojej ulubionej kolorystyce :)
Połączenie rożnego odcieniu fioletu z szarym plus do tego białe kropeczki i calośc prezentuje się wyjątkowo.

Każdy egzemplarz jest starannie uszyty i wykończony. Dzięki użytemu materiałowi i sposobie wykonania liścia tulipany można uformować według własnego widzimisię.

 
Urocze tulipany z materiału perfekcyjnie spełniają rolę ozdobną w domu.

Śliczne materiałowe tulipany zostały uszyte z bawełny, ze sztywną łodyżką i liściem. Wypełnione są mięciutkim wsadem bardzo starannie i dokładnie, spokojnie można je prać.

 



Dzięki temu że tulipany zostały starannie wypełnione to  są sztywne i trzymają swój fason.
Taka wiązanka będzie fajnym prezentem z okazji jak i bez okazji dla mamy, żony, córki, przyjaciółki czy po prostu dla siebie :)

 A co najważniejsze – tulipany nigdy nie zwiędną i zawsze będą pięknie wyglądać.

POLECAM !! 

  • miły i profesjonalny kontakt
  • sprawna realizacja zamówienia
  • szybka wysyłka
  • idealny produkt

7 komentarzy:

  1. Cudne tulipanki ♡ ja ogólnie lubię tulipany i róże ze wszystkich kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne tulipanki ♡ ja ogólnie lubię tulipany i róże ze wszystkich kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne i nie powtarzalne gratuluje pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są :)fb Beata.M.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne sa :) bardzo mi sie podobaja i tak cudnie zrobione:)Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne mam aspiracje uszyć hi hi ale nie wiem czy coś z tego bedzie fajny pomysl na prezent orginalny

    OdpowiedzUsuń