wtorek, 26 lipca 2016

Avon - Agnieszka Kobus-Bloch - kosmetyki

Avon - Agnieszka Kobus-Bloch to fp gdzie znajdziecie wszystkie kosmetyki firmy AVON dostępne w aktualnych katalogach. 
Rewelacyjne produkty w rewelacyjnych cenach.

Test Pani Domu POLECA !!!
facebook: https://www.facebook.com/Avon-Agnieszka-Kobus-Bloch-1439640386303829/?ref=ts&fref=ts 
 
Zapraszam na urlopową recenzję kosmetyków :)
__________
 __________
Generalnie należę do osób, których kosmetyczka oraz półki w łazience nie uginają się pod dużą ilością specyfików kosmetycznych poprawiających, podkreślających, regenerujących itd. Moja kosmetyczka to podstawowe i najpotrzebniejsze produkty i takie które toleruje moja skóra. Co prawda nie jestem jakąś alergiczką nie mam jakiś znacząco widocznych zmian na skórze :) 
W śród moich kosmetyków poza pastą do zębów, kremem nawilżającym, szamponem itp. znajdują swoje miejsce także specyfiki zapachowe ale są one stosowane w okresach jesienno zimowych plus okresy w których nie ma plag owadów, które jakoś bardzo mnie lubią więc wole ich nie prowokować.         
Jeśli chodzi o kosmetyki firmy Avon to uwielbiam wręcz ubóstwiam ich mgiełki do ciała. Tym razem mój wybór padł na MGIEŁKĘ DO CIAŁA AVON JAGODA I ORCHIDEA. 
 
Informacje od producenta:                                                                                           Delikatna mgiełka do ciała z egzotycznym połączeniem zapachu jagody i orchidei, nadaje skórze przyjemnie słodki zapach, szybko odświeża, jest wydajna. Połączenie aromatu świeżych jagód i słodkiej orchidei zapewni orzeźwiający zastrzyk energii na gorące, letnie dni. 
Jak stosować:
Rozpyl mgiełkę na skórze, omijając okolice oczu.

Mgiełka zamknięta jest w małej, przezroczystej plastikowej buteleczce. Szata graficzna mgiełki jest prosta, delikatna (trochę ciężko było mi ją sfotografować). Buteleczka ma niedużą pojemność bo 100 ml ale jest bardzo wydajna i do tego łatwo można ją schować do torebki.


Aplikator mgiełki jest w formie spryskiwacza. Wystarczy kliknąć i odpowiednia ilość mgiełki wydobywa się z buteleczki w formie zapachowej ''chmurki''. Aplikacja jest prosta i działa dobrze.


Połączenie jagody i orchidei tworzy świetny duet i kwiatowo -owocową kombinacje. Zapach jest lekki ale dobrze wyczuwalny przez parę godzin. Idealnie odświeża skórę - zapach jest śliczny.
W ofercie Avonu jest wiele zapachów mgiełek wiec macie w czym wybierać.
Uwielbiam także wody toaletowe z Avonu a w szczególności te z serii summer miałam już wszystkie i ta obecna powiem Wam szczerze moim zdaniem (podkreślam moim) jest najlepsza.
Woda toaletowa summer white - piękny, kobiecy i delikatny zapach. Powiew świeżości, subtelnej elegancji. Po prostu czysta kobiecość.
Woda toaletowa znajduje się w prostym białym kartoniku z delikatnym zdobieniem w postaci zdjęcia nieba z chmurami plus tekst w różnych językach i nazwa zapachu. Idealna prostota :)

A ''zapach'' znajduje się w smukłym szklanym flakoniku o pojemności 50ml. Przeźroczyste szkło, naklejka z nazwą firmy i zapachu plus błękitne zamknięcie - prostota podkreślająca elegancje sam zapach się broni więc nie potrzebne tu jakieś kolory czy zdobienia.
Buteleczka posiada zwykły i bardzo prosty w użyciu atomizer, który działa bardzo dobrze i idealnie rozpyla zapach tworząc taką delikatną chmurkę zapachową a nie jak to czasem bywa butelka ''pluje na nas'' perfumami. 
Zapach jest cudowny i normalnie będąc w łazience podchodzę do półki na której stoi i tak po prostu sobie wącham od czasu do czasu hi hi po za tym perfumka jest wydajna i wystarcza na długo.
A na koniec spójrzcie co wybrałam jeszcze :) Generalnie to mój wybór dla osób, które mnie znają to totalne zaskoczenie, ponieważ w mojej kosmetyczce nigdy nie ma pomadki czy błyszczyka nie przepadam za nakładaniem żadnej mazi na usta, nie cierpię lepkich ust, śladów na zębach itd. itp. Ale tak mnie naszło może się starzeje albo coś no nie wiem po prostu postanowiłam ja mieć :)
Mój wybór padł na SZMINKĘ AVON GLOW NUDE SAND.
Generalnie nie znam się na szminkach i nie wiem co o niej i jak napisać no ale może jakoś wam to zobrazuje :) A więc szminka znajduje się w eleganckim, brązowym opakowaniu ze złotym elementem w postaci ust oraz napisu, opakowanie jest bardzo smukłe. 
Zamyka się „na klik”, przez co możemy mieć pewność, że szminka jest zabezpieczona przed otwarciem lub wykręceniem np. w torebce. Bez wątpienia sztyft jest bardzo poręczny a okrągły przekrój ze ściętą końcówką umożliwia precyzyjną aplikację. 
Szminka jest świetnie napigmentowana i jedna warstwa w zupełności wystarczy, aby uzyskać pełne krycie. Produkt rozprowadza się nieźle i ma dość gęstą, kremową konsystencję. Na ustach szminka szybko zastyga.
Szminka jest kremowa miękka kolorze beżowym, taki nudziaczek na co dzień bardzo neutralny nie rzuca się w oczy, no nie chciałam jak na pierwszy raz wyskoczyć z ustami w soczystej czerwieni :) Troszkę ciężko mi było uchwycić kolor na zdjęciu przy próbie na ręce wygląda dość ciemno ale w rzeczywistości kolorek na ustach prezentuje się jaśniej, co widać na usteczkach córeczki, która pomagała mi przy zdjęciach. Kolor prezentuje się rewelacyjnie :)



Jestem naprawdę zadowolona z wyboru i powiem Wam chyba po lubię szminki. Ta jest rewelacyjna nie mam uczucia lepkiej mazi na ustach, idealnie się rozprowadza i utrzymuje na ustach i dodatkowo cudownie pachnie. 


POLECAM Wam zakupy u Avon - Agnieszka Kobus-Bloch : miły kontakt, bardzo sprawna realizacja zamówienia, szybka wysyłka a towar zgodny z prezentowanymi produktami w katalogu.
 


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki z Avon są rewelacyjne i ceny też atrakcyjne. Kocham kolor nude więc pomadka mówi do mnie kup mnie kup

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki z Avonu są bardzo fajne jakościowo i cenowo bardzo je lubię.
    Wpis bardzo fajny jak zawsze i zdjęcia rewelacyjne.
    Sylwia K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Avon kosmetyki mają bardzo przyjemny zapach, mam i polecam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez uzywam Avon bardzo jestem zadowolona Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys bylam konsultantką Avon.ale powiem szczerze, że dzięki mgiełce czułam sie zawsze świeżo

    OdpowiedzUsuń