czwartek, 7 lipca 2016

JANDA - krem na dzień dobry i na dobranoc 30+

JANDA - wszystko zaczęło się gdy pani Krystyna Janda poprosiła, by Jarosław Cybulski, z wykształcenia chemik, prywatnie jej przyjaciel, skomponował "krem tylko dla niej". Miał on być uniwersalny, do użytku rano, wieczorem, nawilżający i błyskawicznie poprawiający wygląd skóry...Prośba została spełniona i tak powstała polska marka JANDA, tak powstała unikalna kolekcja trzynastu kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy, skierowana dla kobiet dojrzałych. A to dopiero początek!

* cała historia firmy, cele, wartości oraz ludzie stojący za tym wszystkim znajdziecie tu --> https://www.janda.pl/content/4-o-nas

Test Pani Domu POLECA !!!



 Zapraszam na recenzję :)

__________

__________

Marka JANDA znana jest z serii kosmetyków dedykowanych dla kobiet dojrzałych wiekiem. Panie, które mają 50+, 60+ i 70+, mogą wybierać spośród kremów na dzień, na noc i pod oczy, a także spośród maseczek. 

Od dłuższego czasu interesowała mnie tam marka a właściwie chęć wypróbowania takiego kremu, który jest "uniwersalny, do użytku rano, wieczorem, nawilżający i błyskawicznie poprawiający wygląd skóry" ale seria kremów była przeznaczona dla pań dojrzałych więc gdy krem 30 + ukazał się w ofercie byłam zachwycona :)

Dzięki uprzejmości firmy miałam okazję przetestować te cuda :)

Moja paczuszka zawierała:
- krem na dzień dobry i na dobranoc 30+
- krem na dobranoc 50+
- maseczki: szybki lifting i zastrzyk nawilżenia


Pierwsze co przykuło moją uwagę to nazwy kremów, które brzmią uroczo i zachęcająco nie są takie "pospolite i szorstkie i stanowcze" krem na noc czy krem na dzień. Te brzmią cudownie tak melodyjnie krem na dzień dobry , krem na dobranoc dla mnie rewelacja.

Po drugie urzekł mnie wygląd kosmetyków. Kremy Janda mają cudne opakowania, które niewątpliwie dają wrażenie, że kupujemy  i posiadamy coś ekskluzywnego i wartościowego :)


 Krem na dzień dobry i dobranoc 30+ cera tłusta i mieszana

Opis produktu:
Krem dedykowany dla skóry tłustej oraz mieszanej dla osób powyżej 30 roku życia. Skutecznie redukuje drobne zmarszczki czy szorstkość oraz normalizuje wydzielanie sebum. Rewolucyjna taktyka hydronasycenia, szybko poprawia nawilżenie i kondycję skóry oraz zapewnia komfort.

Nowoczesna, zaawansowana formuła kremu nasycona została składnikami: przeciwzmarszczkowymi oraz poprawiającymi sprężystość i elastyczność skóry jak zakraplacz hialuronowy, hydrokreator naskórkowy,
nawilżającymi jak różnego typu oleje m.in olej z avocado i z passiflory, matującymi 
Skuteczność potęguje ekstrakt z białej peonii, który działa rozjaśniająco i przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry.

Testy kliniczne wykazały, że formuła kremu:
  • wpływa na redukcję zmarszczek, poprawę sprężystości i elastyczności skóry za sprawą m.in. zakraplacza hialuronowego
  • szybko i skutecznie nawilża, nie obciążając skóry, oraz zapewnia komfort m.in. dzięki taktyce hydronasycenia
  • efektywnie matuje skórę i wpływa na regulację wydzielania sebum, dzięki kompleksowi MATOWIENIE I KONTROLA
  • wspomaga procesy regeneracji naskórka dzięki takim składnikom jak skwalan oraz oleje: z nasion chia i arganowy
  • doskonale wygładza i zmiękcza skórę
Krem znajduje się w zafoliowanym kartoniku, co daje nam gwarancję jego świeżości. Natomiast na opakowaniu znajdują się wszystkie niezbędne informacje. 




 
W środku naszym oczom ukazuje się piękny, szklany, elegancki słoiczek z ciemnego szkła.



A pod zakrętką znajduje się dodatkowo plastikowe zabezpieczenie, na którym napisane jest "Witam"- tak dopracowane szczegóły sprawiają że czuję iż ten krem - po mimo że wyprodukowanych zostało 100, 1000 czy jeszcze więcej - ten który mam przed sobą jest stworzony dla mnie, specjalnie dla mnie :) To fajne uczucie, większość powie to chwyt marketingowy itd. ok nie zaprzeczam i nie będę dyskutować w tym temacie dla mnie ważne jest to że ten chwyt sprawia iż na mojej twarzy pojawia się uśmiech więc jest super.


  
Konsystencja jest bardzo lekka, nie klejąca się a po dokładnym wsmarowaniu, szybko się wchłania. 
Bardzo dużym plusem jest to, że krem jest do stosowania rano i wieczorem jak dla mnie 2w1 to świetne rozwiązanie. 



Jeśli chodzi o działanie to na efekty nie trzeba długo czekać. Skóra już po pierwszej aplikacji jest bardziej gładka i bardzo miła w dotyku a twarz wygląda ładniej i promienniej.
Krem sprawia że skóra lekko matowieje przez co nie świecę się jak przydrożna lampa wieczorową porą. 
Zapach kremu też jest cudowny taki hmm rześki i delikatny , bardzo przyjemny dla mojego nosa.

Jestem bardzo zadowolona nie dość że krem zachwyca swoją urodą do tego bardzo dobrze spełnia swoją rolę :)

POLECAM !!!


Ps. Już niebawem pokażę Wam serię 50+ i maseczki. 

1 komentarz: